Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Üdv mindenkinek ismét. 

Ügyes-bajos életem vezérfonalával jelentkezem most, talán lesz akit érdekell de szinte biztos, hogy a nagy többség ügyet sem vet rá.

Természetes, most is visszaolvasással kezdtem. Mik azok a gondolatok amik helyt álltak az idő forgatagában és mik azok amik tévesnek bizonyultak?! Tessék vissza olvasgatni ha kimaradt volna :) 

Kezdjük egy kis visszatekintéssel. Az elmúlt hónapokban, hetekben történt...megismertem egy nőt. Talán helyesebb ha úgy fogalmazok találkoztam egy gyönyörű nővel, akiről rögtön éreztem, hogy meg kell ismernem.  
Nos a sztori zanzásítva így hangzik... találkoztunk, beszélgettünk, közel kerültünk egymáshoz és határokat léptünk át. Talán eleinte nem is akartuk komolyan venni, talán nem hitte el egyikünk sem, hogy ebből kapcsolat lehet, hogy fontossá válhatunk egymás számára...én már biztosan tudom! Mégis, megtörtént a szerelem. Nem akartam, nem terveztem, még tiltakoztam is ellene, de itt van és mindent felülírt. Sokszor gyötrelmes, küzdelmes és reménytelen, máskor minden tökéletes és helyén van, erőt ad, megnevettet és örömkönnyet csen a szemem sarkába. Sokszor hibáztunk, megbántottuk egymást de megbocsájtunk és továbblépünk, mert a szeretet elég ahhoz, hogy  továbblépjünk.... 
Ez eddig nem is túl izgalmas, bármelyik szerelem sikertörténete kezdődhetne így, de miénk azért mégsem volt ennyire egyszerű...
Brake...
Ahhoz, hogy minden érthető legyen nagyon sok magánéleti jellegű részletet kellene írói eszközökkel lefestenem. Érthető okokból ezt nem tehetem meg, de talán azzal még nem árulok el túl sokat.... de mégis! :)

Talán mindegy is. Storyline-t kellene kezdenem megint annak több értelme lenne...

Egye fene... ha van olvasóm akit érdekelne egy újabb storyline az tegye meg, hogy jelzi nekem...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr64897851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása