Itt vagyok ismét. Igen még élek. Helyzet az, hogy szégyen ide vagy oda de vissza kellett olvasnom hol hagytam abba... :)

Khhmm szóval a konklúzió az körvonalazódni látszik bár a végkifejlet még erősen befolyásolhatja. Tulajdonképpen magánéletben még mindig ugyanaz a keserédes szituáció fűszerezi és határozza meg a mindennapjaimat. Várok, alkalmakat keresek, őrlődöm. Már majdhogynem megszoknám az aktuális helyzetemet, lassan-lassan el is kezdeném élvezni... majd újra a realitás macskaköves sugárútján találom magam. Azt hiszem jobb lenne tisztába tenni a dolgaimat, hogy újra, tisztalappal, előröl... sokadjára.
Amikor az ember egy óvatlan összepillantásban megismerkedik valakivel, pontosan még nem tudhatja a lelkének mekkora darabját teszi kockára, de a szívében érzi. Őrületes, elementáris ösztönjáték, amiben még azt sem tudjuk mit és mennyit nyerhetünk, de azonnal mindent felteszünk tétnek. Túl vagyok ezen. Csak szerencse kell, talán nyerhetek. Nyerhetünk mindketten, de veszíthetünk is. Ezt most nem taglalnám mélyen szántóbban.

Lekötöm magam. Dolgozom, mint mindenki más. Próbálok jobb lenni. Több lenni. Fejlődni.
Változtatok az életemen, a külsőmön, és megpróbálom kihozni a lehető legtöbbet és legjobbat a körülményeimből, az adott pillanatokból. Igyekszem a hibáimat javítani, a hiányosságaimat pótolni.
Sokaknak ez kevésnek tűnhet, de egy nap alatt nem lehet megváltani a világot. Én nem erre születtem...

Mik történtek mostanában? Jártam a Szemlő-hegyi barlangban. Csodálatos volt! :)
Autócskára szereltettem egy sportdobot, kellemes kis duruzsolós hangja lett, megérdemelte már, hamarosan átlépi a kétszázezer kilométeres bűvös határt! :) Kapott szép üléshuzatot, dísztárcsákat és bordó szelepsapkákat. Egész pofás lett. Tegnap beszereztem életem első nemesacél gyűrűjét az  Árkádban. Régóta vágytam rá, és sikerült találnom egy szép darabot ami a stílus váltásomhoz éppen passzol! :D
Megleptem magam a stílusváltás jegyében egy szép elegáns nadrággal és két hozáillő inggel a Zara boltocskájából. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer így döntök, de elegánsabb irányba váltok. Az első darabok megvannak, a többiek majd szépen fokozatosan. Most kiegészítőket vadászok, óra, öv, cipő miegymás... hatásvadász tudom, de jó ötletnek tűnik. Eléggé plazmatikus, ugyanakkor határozott elképzelésem van arról milyen stílust szeretnék kialakítani. Végére meglátjuk mi sikerül. :)

Hasta Manana :)

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr214714474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása