Állandó olvasómnak.

2012.06.14. 09:00

Úgy fest a statisztika alapján van legalább egy állandó olvasóm, szóval külön Neki szentelem most ezt a posztot. :)

Ülök itthon a gép előtt miközben dolgoznom kellene és Te jársz a fejemben. Nem. Nem vagyok egyértelműen biztos abban hogy Te azért olvasod a blogomat mert kíváncsi vagy arra mi történik velem. Egészen egyszerűen az is lehet, hogy csak arra vagy kíváncsi hogyan tudlak megszólítani névtelenül. Arra hogy gondolok-e Rád. ;)

Tudod, megígértem valakinek hogy vigyázni fogok Rád. Neked nincs más dolgod, csak élni az életed, vidámnak, boldognak lenni, és ha egyszer túl messzire mennél én majd óvatosan meghúzom a féket. Ha úgy érzed néha nehéz akkor sem szabad mutatni semmit. Ez talán az élet egyik legnehezebb kihívása. Mosollyal leplezni a kínt, a fájdalmat, a szenvedést, a vágyat, a haragot....a belülről fakadó érzéseket. 
Én azt hiszem már megtanultam. Igazi száraz, emészthetetlen és keserű tananyag, de segít felkészülni az életben adódó kellemetlen helyzetekre. 

Nem lehetek az őrangyalod amikor nem vagy velem, ilyenkor magadra kell vigyáznod! Nem hibázhatsz mert akkor én is elbukom, és bukott őrangyalok nem kellenek senkinek! Szükségem van a jó referenciákra, hátha felfogadnak életem végéig. :)

Légy jó, és vigyázz nagyon magadra a kedvemért.

Ende

Szerző: Olcsibácsi

1 komment

Címkék: őrangyal

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr194587338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása