Szervusztok kedves olvasóim. Tök jó dolog a stat. Látom mikor, milyen böngészővel firefox-xal vagy safari-val... sőt még a felbontást is. :)

Ismételten eltelt közel egy hónap az utolsó blogpost óta. Rengeteget dolgoztam, kevés időm volt és ezután még kevesebb lesz :(. Most valahogy mégis úgy érzem jó ha pötyögök kicsit és talán nem ártana ha legalább hetente kaparnék ide valami izgalmasat.
A cím az előző post egy vezérfonalára utal, ez a post azt a szálat kívánja tovább görgetni.

In medias res.... 

Ez a post Hozzád és Neked szól Kincsem! Fogalmam sincs mi sül ki a végére belőle, de most ez nem lényeges.
Tudom, hogy azt mondtam nem vagyok az a típus aki mélt írogat. Talán lesz módunk még személyesen is beszélgetni ezekről a dolgokról, sőt még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy személyesen már rég túl is leszünk ezen a beszélgetésen akkor amikor ezt olvasod, de úgy döntöttem élni kívánok az író szabadság eme kötetlen időbeniségével.

Ismered az életem jelenlegi szakaszát, tudod, hogy nehéz időszak áll most előttem. A jövőmet illetőleg minden bizonytalan, de bízom benne, hogy egy valami talán nem. Benned akarok bízni! Szeretném tudni, hogy .... nem, mégsem megy nekem az írás. :(

Egy ideje, úgy érzem amikor együtt vagyunk, hogy érzel valamit irántam, és vársz tőlem valamit. Nem vagy hősszerelmes típus, ezt mondtad, de ezt nehezemre esett akkor elhinni. Talán megőrültem? Talán csak hallani szeretted volna azt a szót...? Félek kicsit attól, hogy ha kimondom azt amit érzek azzal frusztrállak téged, mert te nem tudod még viszonozni, vagy nem is akarod..... Kissé összezavarodtam. Mást diktál az eszem és a szívem. :( -

Jobb lenne ha összeszedném a gondolataimat. Ez így csak a gondolatok összevisszasága, amiből a képzett társításaim és gondolatmenetem ismerete híján semmi értelmeset nem lehet leszűrni. 
Kicsim.
Folytatom majd, ha addig személyesen nem....
jó éjt 

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr954853105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása