Sziasztok.

Lassan de biztosan ez az év is véget ér, ismét készíthetem az éves mérleget mit sikerült elérnem, és mi az ami a jövő zenéje marad. Úgy érzem nagyon nem nem kell megerőltetnem magam, kevés sikert könyvelhetek el.
Siker talán az, hogy letettem a bagót több mint egy hónapja, bár ezt is megtehettem volna jóval hamarabb.
Siker, - bár nem az én érdemem teljes mértékben - hogy találtam valakit aki segített megváltoztatni az életemet. 

Tulajdonképpen ennyi. Persze értek apró örömök, csalódások, de úgy vélem ezek nagyjából kiegyenlítik egymást, és nem döntik az év mérlegét semmilyen irányba.

Jövőre, ha lesz jövő év néhány dolognak változnia kell majd.

Boldog Karácsonyt kívánok kedves olvasóimnak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr994974308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása