Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Átmeneti időszak...

2012.05.30. 22:20

Eltelt egy kisebb idő mióta nem íródott kis kezeim által új post. Ennek jobbára az az oka, hogy egyik mélypontból zuhanok a másikba. Mint egy idióta Marianna árok, az egyik peremről vergődök a másikra a felszínt pedig lehet már sosem látom. Talán nem volna szabad ennyi magánéleti, dolgot kipostoljak a netre de végülis ez az én blogom vagy mi.
Lindus gyönyörűségem próbál elcsábítani moziba de én nehezen adom magam xD. ---- WTF??? nincs olyan szerencsém... :(
Szomszédomba költözött ideiglenesen egy kolléganő. Szépséges, intelligens, érett. Nemmm kéne vele kavarni... még akkor sem ha ez a szikra maga az ősrobbanás. Házinyúl ugyebár... bár ki tudja mi sülne ki belőle. Music of future...
A harmadik leányzót már le sem merem írni... Huhh... kissé meglepett a kérdése mikor ma összefutottunk és nekem szegezte.... "te kerülsz engem???". Diszkrét mosoly. Azt kellett volna felelnem, hogy igen, de csak annyira mint az ipari elektromágnes a fémhulladékot! :D Azt hiszem ez a dolog is kilátástalan. Hisz ő foglalt, több szempontból is... és különben is Huginak megígértem, hogy gondolkodom mielőtt cselekszem...

Jelen helyzetben adott a tényállás:
Akit igazán szerettem volna arra nem tudtam elég jó benyomást tenni.
Akit szívesen látnék egy-két-háromvagytöbb reggelen magam mellett az ágyamban mert kíváncsivá tett... mondhatni tabu. 
Aki pedig foglalt és mégis akar tőlem valamit az kétszer gondolja át, és tegye azt amit jónak lát.

Mindezek után már csak hab a tortán egy barát, ismerős akivel - eddig csak sejtésem volt ezzel kapcsolatban de a hétvégén azt hiszem igazolódott - már jó ideje hajt egyfajta vágy a másik "kipróbálására". Nos ez több szempontból sem szerencsés mert felvet két kérdést aminek barátok között nemigazán lenne szabad..... Egy, mi van ha jól sikerül? Kettő, mi van ha szarul sikerül? :D

Most komolyan, lassan tényleg az lesz hogy vadidegen csajokat fogok leszólítani és szédíteni álnéven :D. Amikor pedig úgy érzem tovább állok. Így talán senkinek sem fáj. Nincs elköteleződés. Nincs fölösleges parázás.

Majd lesz valahogy.
Szép estéket.

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr304556038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pincode 2012.06.05. 16:54:26

Jajj te szegény :D Segítek, bár nem kértél...
"Akit igazán szerettem volna arra nem tudtam elég jó benyomást tenni."
Add csak önmagad, ha nem elég jó a benyomása, mit akar tőled?
"Akit szívesen látnék egy-két-három reggelen magam mellett az ágyamban mert kíváncsivá tett... mondhatni tabu."
Ez elég nagy badarság...ha ő is akarja, szeretné, akkor a tabut tedd ki a küszöbre.
"Aki pedig foglalt és mégis akar tőlem valamit az kétszer gondolja át, és tegye azt amit jónak lát."
Kötetlen laza szex, és nem több, vagy vágykeltő míg hazaérsz...
Figyuka eléggé ismerlek, kicsit önző vagy, kicsit furcsán állsz a világgal,de dekoratív,kevéssé fárasztó, és kevés felelősségteljesebb pasit ismerek. Ha még nem vágysz gyerekre,akkor ugorj fejest a másodikba, a lelkizést meg hagyd a liezon végére. A sok gondolkodás megárthat :P

Olcsibácsi 2012.06.05. 20:17:14

Teljesen igazad van Ildi! Tényleg nem kértem segítséget, ismersz nem szokásom. A bókokat köszönöm, az önzőségemet, furcsaságomat természetesen elismerem és vállalom. Ha a második fél is akarja... hát állok elébe vesztenivalóm nincsen. :)
Gyerekre vágynék tudod jól te is. De ehhez én egyedül kevés vagyok. Nem kell sajnálni engem. Az univerzum nélkülem és utódaim nélkül is pontosan ugyanolyan szar marad mint amilyen velem lenne hosszútávon. Ennyi.

Anett Berger 2015.07.03. 00:42:22

Es vegulis szokasodda valt, hogy alneven vadidegen csajokat szolitasz le? :)
süti beállítások módosítása